Obserwatorzy

czwartek, 27 czerwca 2013

Pieczątki, stempelki na paznokciach - krok po kroku

Hej!
Dziś mam dla Was mały instruktaż, jak zrobić stempelki na pazurkach. Ja kupiłam sobie kiedyś zestaw z firmy Konad, ale widziałam, że są także jakieś inne. 
Metoda robienia pieczątek jest bardzo fajna, na początku nie wierzyłam, że to faktycznie tak ładnie wychodzi. Jedynym minusem jest to, że jest troszeczkę pracochłonna. No i trzeba mieć dobrze napigmentowany lakier, którym będziemy robić stempel, gdyż nie każdy lakier się do tego nadaje.

Instrukcja krok po kroku:
1. Co nam będzie potrzebne: stempelek z gumowym zakończeniem, blaszka z wzorkami, czyścik, płatki kosmetyczne, zmywacz do paznokci, lakier do paznokci. Pamiętajmy, że pieczątki robimy na pomalowanych paznokciach.


 2. Przecieramy zmywaczem płytkę oraz stempel, aby odtłuścić powierzchnię.


3. Nakładamy lakier na wybrany wzorek.


4. Ściągamy nadmiar lakieru czyścikiem, tak aby lakier pozostał jedynie we wgłębieniach.


5. Stempel przyciskamy do wzorku na blaszce.


6. Tak wygląda odciśnięty wzorek.


 7. Robimy pieczątkę na paznokciu.

 
8. Woila, tak wygląda nasza pieczątka.



Prawda, że proste? Na koniec można jeszcze utrwalić stempelki lakierem bezbarwnym.



Pozdrawiam,
Magda.

12 komentarzy:

  1. świetna sprawa :) rozważam zakup i właśnie myślę nad tym tańszym odpowiednikiem Konada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że taki odpowiednik równie dobrze by działał:)

      Usuń
  2. A ja mam pytanie, czy takie blaszki i stempelki i w ogóle ten cały zestaw można kupić w jakiejś drogerii typu Rossmann, Natura?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam tego w drogeriach, ale na internecie można naleźć bez trudu

      Usuń
  3. Fajny bajer, ale ja dla mnie na jednym palcu byłoby lepiej, albo taki sam wzór na każdym :P

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam zestawik Konad i u mnie na blogu prezentowałam paznokcie zdobione Konadem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż od lat w firmie maxsc wyrabiam pieczątki to zawsze zastanawiał mnie fakt odbijania pieczęci na paznokciach. Nie sądziłem, że technika pieczątek dojdzie do tej branży i jak widzę jest dość mocno popularna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przypadły mi do gustu Twoje pieczątki. Muszę powtórzyć u siebie ten patent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze. Są dla nas nagrodą za pracę włożoną w tworzenie tego bloga (nawet te z konstruktywną krytyką). Z pewnością odpowiemy na Twój komentarz i zajrzymy na Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...