Obserwatorzy

sobota, 13 października 2012

Granatowe paznokcie Wibo

Hej!

Ostatnio wzięłam się za moje paznokcie i w końcu je wypolerowałam, bo jakoś ostatnio nie miałam na to czasu. Pomyślałam, że na szybko zrobię sobie je na ciemny granat i na palcu serdecznym ciapnę niebieskie świecidełka, które praktycznie wtapiają się w tło, więc widać je tylko momentami.

Lakiery, których użyłam:

 Wibo Express Growth
cena: ok. 4 zł

Da Vinci vollare
cena: ok. 3 zł

Efekt z lampą:


Bez lampy:


W sumie to nie zależało mi na zdobieniu, raczej na tym metalicznym kolorku, bo dawno już go nie nosiłam. Jest bardziej odpowiedni na porę letnią, no ale mi się zatęskniło za latem ostatnio, tym bardziej że za oknem tylko 10 stopni...


Paaaa:)
M.

3 komentarze:

Dziękujemy za komentarze. Są dla nas nagrodą za pracę włożoną w tworzenie tego bloga (nawet te z konstruktywną krytyką). Z pewnością odpowiemy na Twój komentarz i zajrzymy na Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...