Obserwatorzy

czwartek, 24 stycznia 2013

Szampon Babydream z Rossmana

Witam!
Dziś mam dla Was recenzję sławnego szamponu dla dzieci. Słyszałam o nim dużo dobrego więc postanowiłam wypróbować. Najpierw spójrzmy na ten produkt obiektywnie:

Pojemność: 250 ml
Cena: ok 3 zł
Konsystencja: nie za gęsta, nie za rzadka
Wygląd: bezbarwny

Co pisze producent:
Szampon babydream myje i pielęgnuje włosy i skórę głowy niemowlęcia szczególnie delikatnie i dokładnie. Wyciąg z kiełków pszenicy umożliwia łatwe rozczesywanie.
  • bez środków barwiących i konserwujących
  • pH neutralne dla skóry
  • z rumiankiem i pantenolem
  • nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
Poza tym był testowany dermatologicznie i nie podrażnia oczu. Supcio! A teraz do rzeczy....





Cieszy mnie niemiernie, że ten szampon nie zawiera żadnych świństw. Kupiłam go ze względy na olejowanie włosów. Szampon dobrze sobie radzie ze zmywaniem ich. Ale jeśli chodzi moje wrażenia w trakcie używania go, to nie jestem zbyt zachwycona. Zanim go zużyłam minęło sporo czasu, gdyż używałam go na przemian z innym szamponem, a to wszystko dlatego że gdy zastosowałam go więcej razy po kolei to pojawiał się u mnie delikatny łupież. Szampon pieni się dobrze, ale ja miałam po nim splątane włosy (mam długie włosy). Nie było opcji, żebym zapomniała o użyciu odżywki stosując ten szampon bo mogło to się skończyć jednym wielkim kołtunem na głowie. Tak więc jak dla mnie to wcale nie ułatwiają rozczesywania te kiełki pszenicy (może do mojej butelki zapomnieli je dodać :D ). 

Podsumowując
Zalety:
  • skład
  • niska cena
  • ładny zapach
  • delikatnie zmywa olejki

Wady:
  • powoduje łupież
  • plącze włosy
  • konieczność użycia odżywki.
Czy go kupię ponownie?
Nie.

Moja ocena: 2,5/5

Miałyście ten szampon? Jak myślicie skąd tak wiele pochlebnych opinii na jego temat?

M.

12 komentarzy:

  1. Moje włosy również go nie polubiły. Jednak jest niezastąpiony do prania pędzli. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wiadomo zawsze po myciu włosów powinno się użyć odżywki. Ja bardzo lubię ten szampon i od dawna Go używam. Nie zauważyłam żeby pojawił się łupież. Moje włosy Go polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiadomo czasem warto dać włosom odpocząć od odżywek, gdyż co za dużo to niezdrowo.

      Usuń
  3. ja go uwielbiam, wczoraj go ponownie zakupiłam, po myciu nie wyobrażam nie użyć maski/odżywki więc to że plącze jest dla mnie bez różnicy, poza tym wg mnie szampon ma myć a za ułatwienie rozczesywania odpowiedzialna jest odżywka



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to jest ogromna różnica. tym bardziej że inne szampony jakoś nie plączą mi włosów.

      Usuń
  4. Ja go używam jedynie do mycia pędzli, jakoś nie wyobrażam sobie tego zapachu też na włosach. Za słodki, jak dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A moje włosy się z nim lubią używam od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać to zależy, chyba ten szampon ma połowę zwolenników i połowę przeciwników.

      Usuń
  6. Mój ulubienie już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja go teraz kupiłam i używam i na razie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze. Są dla nas nagrodą za pracę włożoną w tworzenie tego bloga (nawet te z konstruktywną krytyką). Z pewnością odpowiemy na Twój komentarz i zajrzymy na Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...