Obserwatorzy

niedziela, 2 grudnia 2012

Kosmetyki Rosense i Flormar

Hej!
Dziś chciałabym się pochwalić, co dostałam od A. Są to kosmetyki produkowane w Turcji.


Krem nawilżający do rąk Rosence. Jak sama nazwa firmy wskazuje, zapach tego kosmetyku jest różany. Mogę także dodać, że całkiem długo się utrzymuje, nawet już po wchłonięciu kosmetyku.


  Z tej samej firmy dostałam także balsam do ust, również o zapachu róż.


No i oczywiście lakiery do paznokci z firmy Flormar, które zasilą moją kolekcję:)  Niebawem spodziewajcie się ich recenzji:)



Tyle na dziś, ale zdradzę, że niedługo pojawi się post dotyczący naszej pierwszej współpracy:)

Pozdrawiam,
M.

7 komentarzy:

  1. niedaleko mnie mam stoisko flormaru i strasznie podobają mi się ich lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku... Jakie urocze opakowania... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię lakiery Flormaru! I zazdroszczę ich Turczynkom, bo są w Turcji baaaaardzo tanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja się jeszcze nie spotkałam z tą firmą, niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory również jej nie znałam, widać w Polsce nie jest zbyt popularna

      Usuń
  5. Turcja widzę dalej stawia na róże ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze. Są dla nas nagrodą za pracę włożoną w tworzenie tego bloga (nawet te z konstruktywną krytyką). Z pewnością odpowiemy na Twój komentarz i zajrzymy na Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...