Obserwatorzy

czwartek, 30 sierpnia 2012

Makijaż Caribbean Blue

Hej Dziewczyny!
Lato jeszcze się nie skończyło, więc pomyślałam że wykonam makijaż, który kojarzy mi się z Morzem Karaibskim:) Wszystkie cienie, których użyłam pochodzą z palety Sephora, o której robiłam recenzję jakiś czas temu. Link do niej: Recenzja-palety-do-makijazu-firmy-Sephora
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.


Użyłam dwóch odcieni turkusu i granat oraz w wewnętrznym kąciku oka zrobiłam żółto-zielonkawy akcent.
Na koniec jeszcze namalowałam czarną kreskę eyelinerem.





Mam szaro-niebieskie oczy, ale te kolory użyte do makijażu moim zdaniem podkreślają tęczówkę sprawiając wrażenie bardziej niebieskich.


Niebieskie kolory sięgają trochę ponad ruchomą część powieki. Powyżej roztarłam je cieniem srebrnym, który także nałożyłam pod brwiami. Dolną powiekę zrobiłam trójkolorową: żółty, turkus, granat.

Co myślicie o tym makijażu? Jakieś sugestie?

M.

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarze. Są dla nas nagrodą za pracę włożoną w tworzenie tego bloga (nawet te z konstruktywną krytyką). Z pewnością odpowiemy na Twój komentarz i zajrzymy na Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...