Obserwatorzy

czwartek, 30 sierpnia 2012

Zakupy + Zagadka:)

Przechadzając się drogą w stronę drogerii i sklepów kosmetycznych, postanowiłam wstąpić i odświeżyć szafę na zbliżającą się powoli jesień. Możemy teraz znaleźć naprawdę smaczne kąski z nowych kolekcji. Mi wpadały w oko trendy z Reserved. Pochwalę się Wam co stało się moim łupem.
Bluzka w kolorze pudrowego różu, ze złotą oblamówką w kołnierzyku. Uszyta z zestawu dwóch materiałów- ślskiego i mnącego się ;( i miękkiej bawełny, 3/4 rękaw. 69,99zl. Zakochałam się i widzę ją do skórzanych spodni.


Sweterek również rękaw 3/4 ze złotą nitką, ogólnie złota cała. 89,99 zł. Mam srebrny sweter i brakowało mi takiego w kolekcji. 


Do tego spódnica w kolorze fuksji, z zakładkami, również 89,99zł. Połączę ją z tym sweterkiem.


jak się Wam ona podoba? 

Wskoczyłam na chwilkę do H&M i niestety znalazłam super wygodne baleriny- sklepy to zło:D


Są fioletowe z weluru. 49,99 zł. Były jeszcze w kolorze stalowym. Mniam.

Następnie idąc sobie dalej wstąpiłam do Rossmanna. Moje łupy wojenne:





Lakiery z Maybellin, w okazyjnej cenie 6,99zł każdy. Kto by się nie skusił takiej cenie za taką jakość? Pierwszy to pomarańcz bardziej niż czerwień a drugi mleczy-ciekawe ile warstw trzeba będzie zrobić....:D

Płyn do higieny intymnej Bielenda Zielona Herbata nawilżająco-odświeżający- nie widziałam tego wcześniej, więc odrazu hop do koszyczka. Cena 9,99 zł. Na tej firmie się jeszcze nie zawiodłam. Testujemy.


Dalej idąc natknęłam się na nową drogerię LABOO i promocję na maseczki z Bielendy po 2,99zł. Aloesowa uratowała mnie po poparzeniu słonecznym. Teraz testuje kolejne:





Następnie znalazłam peeling enzymatyczny- mój ukochany, szkoda że tak rzadko mogę go ostatnio znaleźć: cena około 5zł:


Na tej samej półce znalazłam też Maseczkę z glinką z Ziaji cena około 3zł:


a przy kasie lakier z Goldern Rose- 4.99 zł :):


Musiałam wejść do apteki a tam znalazłam maseczkę koreańską w koszyku z promocją za 8zł!!, ma ładnie oczyścić pory, sprawdzę Wam to powiem, 



Na koniec zakup co prawda sprzed kilku dni:


ZAGADKA:

Czy któraś z Was wie co to są za buty i rękawiczki? Do czego mogą służyć? No i co jest moim hobby?
Ta która zgadnie dostanie ode mnie nagrodę niespodziankę:)


Pozdrawiam, czekam na odpowiedzi.

PS Pamiętajcie o obserwowaniu- warunek otrzymania nagrody. 

A.







4 komentarze:

  1. jazda konna? to chyba krótkie buty do jazdy konnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje! pierwszej! bardzo fajnie, że jako pierwsza odpowiedziałaś i szybciutko dołączyłaś do obserwujących:) na adres w Kontaktach podaj namiary na siebie gdzie mogę wysłać nagrodę:)

      Usuń
  2. Jazda konna. Podobają mi się te baleriny. Ich kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za odpowiedzi :) pamiętajcie jednak o "PS Pamiętajcie o obserwowaniu":) wtedy otrzymacie nagrodę-niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze. Są dla nas nagrodą za pracę włożoną w tworzenie tego bloga (nawet te z konstruktywną krytyką). Z pewnością odpowiemy na Twój komentarz i zajrzymy na Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...