Obserwatorzy

sobota, 18 sierpnia 2012

Recenzja lakieru Astor Fashion Studio

Ostatnio kupiłam sobie lakier w kolorze koralowym z firmy Astor.



Pojemność 6 ml.
Cena około 8 zł.
Pędzelek jest średniej wielkości. Niezbyt długi, więc dla mnie wygodny.



Konsystencja raczej rzadka. Lakier dobrze się nakłada, ale pierwsza warstwa może być niezbyt równomierna, tj. mogą być widoczne mazaje, dlatego lepiej nałożyć drugą warstwę, wtedy już ich nie widać.


Kolorek bardzo mi się podoba, jest taki w sam raz na lato:)
Na koniec chciałabym podzielić się z wami gdzie kupiłam ten lakier. Otóż, kupiłam go na aukcji na allegro organizowanej przez fundację Agapeanimali. Wystarczy wyszukać na allegro użytkownika pod nazwą fundacji. Organizowane są różne aukcje. Dochód ze sprzedaży w całości jest kierowany na rzecz bezdomnych kotów. Polecam te aukcje, można tam kupić naprawdę tanio kosmetyki i przy okazji pomóc:)

Moja ocena: 4

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarze. Są dla nas nagrodą za pracę włożoną w tworzenie tego bloga (nawet te z konstruktywną krytyką). Z pewnością odpowiemy na Twój komentarz i zajrzymy na Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...