Obserwatorzy

piątek, 24 sierpnia 2012

Metoda gradientowa na paznokciach, czyli gąbeczka w akcji z lakierami: wibo, golden rose, miss sporty i avon

Dziś zapragnęłam zrobić sobie kolorowe paznokcie metodą gradientową z użyciem kawałka gąbeczki (gradient nails). Są różne sposoby na takie zdobienie. Ja zdobiłam po kolei każdym kolorem, ale można również nakładać kolory na raz (wówczas kolory bardziej się przenikają).

Oto lakiery, których użyłam:



  • Golden Rose Paris nr 247
  • Miss Sporty nr 301 
  • Avon Speeddry+ kolor Ballerina
  • Wibo Express Growth brokatowy
Na początku całą płytkę paznokciową pomalowałam delikatnym odcieniem pudrowego różu:


Następnie założyłam kroplę żółtego lakieru na kawałek gąbeczki...


... i "pociapałam" sobie szerokie paski na środkach paznokci. Następnie różowym lakierem zrobiłam to samo, tylko że zaczynając od brzegu wolnego paznokcia. Na koniec całość pociągnęłam lakierem z brokatem.
Oto efekt końcowy:



A tu jeszcze wersja z zeberką:


Myślę, że takie paznokcie są w sam raz na lato. Mam też wrażenie, że takie zdobienie optycznie wydłuża paznokcie. Co o tym sądzicie? Jak Wam się podoba takie zdobienie? 

2 komentarze:

  1. ładnie :) ja kiedyś próbowałam ale wyszło mi jakoś koślawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie połączenie kolorów robiłaś? fajnie wyglądają jeszcze takie "kosmiczne" paznokcie, chyba je zrobię niebawem:)

      Usuń

Dziękujemy za komentarze. Są dla nas nagrodą za pracę włożoną w tworzenie tego bloga (nawet te z konstruktywną krytyką). Z pewnością odpowiemy na Twój komentarz i zajrzymy na Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...