Obserwatorzy

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Recenzja kremu pod oczy Soraya


Dzisiaj zaprezentuję Wam rozświetlająco-dotleniający krem pod oczy. 
Pojemność: 15 ml
Cena: około 10 zł
Produkt jest bezzapachowy.


Producent zapewnia, ze krem zawiera "bioaktywne składniki pochodzące z Wielkiej Rafy Koralowej". Szkoda tylko, że nie skonkretyzował tych tajemniczych substancji. Spójrzmy na skład:
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Propylene Glycol, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distaerate, Glyceryl Stearate, Sodium Hyaluronate, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Hydrolized Carollina Officinallis Extract, PEG-8, Hemolymph Extract, Allantoin, Dimethicone, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Hydroxyethylcellulose, Methylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin. 
Faktycznie jest tutaj ekstrakt z koralowca. Tak dla hecy poszukałam, jak on wygląda i zamieściłam obrazek poniżej.

Jeśli chodzi o moją ocenę, to według mnie jest ok, ale nie ma szału. Krem nawilża skórę, szybko się wchłania. Niestety nie rozjaśnił mi cieni pod oczami, a to głównie z tego powodu kupiłam ten krem. 
Oceniam go na 3+.

Tak przy okazji recenzji kremu pod oczy stwierdziłam, że warto wspomnieć o masażu skóry wokół oczu. Stosując taki krem dobrze jest zrobić sobie mini masaż zamiast zwykłego wklepania kremu. Należy pamiętać, aby masować skórę wokół oczy w odpowiednim kierunku i nie rozciągać jej, gdyż skóra w tej okolicy jest bardzo delikatna i szybko się starzeje. Poniżej zamieszczam obrazek pokazujący w którą stronę należy masować.


Można także masować skórę przy zewnętrznych kącikach oczu, ma to na celu zapobieganie powstawaniu kurzych łapek. Pamiętajmy także, aby przy demakijażu oczy nie trzeć mocno powiek. Ważne jest też, aby zmywając dolną powiekę kierować wacik od zewnętrznego kącika oka do wewnętrznego, tak jak przy masażu.

2 komentarze:

  1. Miałam ten krem, był całkiem przyjemny, ale faktycznie niczego nie rozjaśnił:(

    OdpowiedzUsuń
  2. a może masz coś do polecenia? z chęcią wytesowałabym coś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze. Są dla nas nagrodą za pracę włożoną w tworzenie tego bloga (nawet te z konstruktywną krytyką). Z pewnością odpowiemy na Twój komentarz i zajrzymy na Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...